Sieć PSB Mrówka, która liczy już ponad 370 sklepów dla domu i ogrodu, została wyróżniona przez konsumentów jako Innowacyjna Sieć Roku 2024 w kategorii Dom i Ogród w tegorocznej edycji programu BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów 2024.
Sieć PSB Mrówka od ponad 25 lat jest w Polsce największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni z materiałami budowlanymi i asortymentem dla domu i ogrodu.
Przypomnijmy. Grupa PSB Handel S.A. (centrala) z siedzibą w Wełczu koło Buska-Zdroju, działa na rynku od ponad 26 lat. Obecnie Grupa zrzesza ponad 400 małych i średnich, rodzinnych firm z całego kraju, które prowadzą handel w 289 składach budowlanych, w 377 marketach PSB Mrówka oraz w 78 placówkach handlowych PSB Profi, zatrudniając ok. 14 tysięcy pracowników.
W 2023 roku łączne przychody partnerów PSB ze sprzedaży materiałów budowlanych oraz do domu i ogrodu wyniosły blisko 9 mld zł, co stanowi ok. 15% udziału w krajowym rynku dystrybucji materiałów budowlanych. Natomiast przychody Grupy PSB Handel S.A. (centrali) wyniosły 3,9 mld zł. Według badań, w 2023 roku dowolną markę Grupy PSB rozpoznaje 81% respondentów: markę Grupy PSB zna 60% Polaków, sieci sklepów PSB Mrówka 76%, a placówek PSB Profi 43%.
Mieszkańcy województwa świętokrzyskiego mogą zaopatrywać się w artykuły w sklepach Mrówka i Mini-Mrówka od 2002 roku. Kosiarki, narzędzia ogrodnicze, nawozy dla roślin oraz sadzonki i nasiona roślin, a także meble ogrodowe, mała architektura do ogrodu czy nawet grille gazowe i węglowe – to między innymi kupić mogą w sklepach PSB Mrówka i Mini-Mrówka pasjonaci ogrodów i zieleni.
Markety PSB Mrówka działają głównie w miastach powiatowych, a Mini-Mówka w miejscowościach gminnych.
Nagroda Blix Awards potwierdza nie tylko wysoką jakość usług oferowanych przez Grupę PSB, ale także jej zaangażowanie społeczne i pozytywny wpływ na lokalne społeczności. Uroczystość wręczenia statuetek odbyła się 22 października w Warszawie, a w imieniu Grupy PSB nagrodę odebrała Marta Lewicka, Trade Marketing Manager Grupy PSB Handel SA.